Tegn en Service aftale, tilpasset jeres behov. En IT support aftale med TDE vil altid blive tilpasset jeres ønsker, behov, og fremtidsplaner. I får alle IT relaterede arbejdsydelser til en fast månedelig pris. TDE tager ansvaret for hele eller dele af jeres IT-infraktur, som f.eks. serverdrift, netværksdrift,overvågning, telefonidrift og slutbrugersupport. Aftalen har til hensigt at sikre medarbejderne i virksomheden hurtig og professionel IT-support Drift af server: Servertjek: Løbende overvågning, sikring af drift og fordeling af ressourcer. Antivirus: Scanning af filer og e-mails, samt fjernelse af skadelige/uønsket filer. Backup: Kryptering, komprimering og opbevaring af data i datacenter Opdateringer: Konfigurering, samt vedligeholdelse af opdateringer. Netværksprintere: Konfigurering og vedligeholdelse af printere og printservere. Netværksdrift: Lokal netværk(LAN): Switche, bridges, wireless(Wifi) Firewall: Konfigurering, verficering, og opdatering, så skadelig og uønsket trafik stoppes, inden det lokale netværk. Internetforbindelser: Vedligeholde samt sikring af korrekt forbindelse. VPN forbindelser: Konfigurering, vedligehold, samt overvågning af forbindelser til f.eks. hjemmearbejdspladser, eller andre afdelinger. Overvågning. 24/7 overvågning: Løbende overvågning af alle enheder, PC, hjemme pc, telefoner, smartphones, forbindelser. Hurtig Responce: TDE reagere på alle hændelser og løser ofte problemerne inden I opdager dem. Brugersupport. Enheder: Vi udfører support på alle enheder, PC, telefoner, smartPhone, printere scannere mv. Helpdisk: Kompetente svar via vores helpdisk. Support i virksomheden: Udkørende support på jeres lokation. Fjernsupport: Fjernstyring af brugeres computer, telefon, smartPhone. Uddanelse: TDE bidrager of uddanner gerne jeres ansatte til at blive bedre til at bruge jeres løsninger..